ROTLAUS JENTER

Hei på dere! I går var jeg ute med bestevenninnen min Lisa, så i dag kommer det litt bildedryss fra kvelden. Eller, selfiedryss kan jeg vel kalle det. Jeg skulle egentlig ta litt bilder med speilreflekskamera, men så plutselig fikk vi det så travelt med å komme oss avgårde at det fikk jeg rett og slett ikke tid til. Vi var på Rotlaus konsert, men først vorsjet vi hos noen venner for å få opp stemningen! Vi hadde gledet oss lenge til denne kvelden, så det er så kjekt å tenke på at den ble så vellykket. Det ble noen timer på badet foran sminkespeilet selvfølgelig, noe som faktisk er halve moroa ved å gå ut med venninner. Høre på musikk, danse foran speilet, drikke litt samtidig som vi gjør oss klar. Når jeg går ut, prøver jeg alltid å finne ut hva jeg skal ha på meg dagen før, slik at jeg kan bli kjapt ferdig, men som oftest ender det opp med at jeg skifter flere antrekk før jeg blir fornøyd. Dessuten er jo halve moroa det å gjøre seg klar. Kanskje snappe litt. En del. #Justagirlything

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg