OMVISNING STUE & KJØKKEN

Nå kommer det masse bilder av stuen og kjøkkenet!

Siden det rett og slett var ett sånt fantastisk vær ute på søndag og sola skinte rett inn vinduene her, måtte jeg benytte anledningen til å ta fine bilder av stua og kjøkkenet her. Jeg hadde brukt helgen på rengjøring og det var endelig klart til at jeg kunne vise frem hjemmet mitt fra alle vinkler! Jeg har til nå bare vist dere badet. Tror jeg? Mulig jeg har vist dere kjøkkenet også tidligere, men nå er ting mer på plass og er slik det skal være. Vi er endelig i mål når det gjelder både kjøkken og stua. Det eneste jeg nå kan sette fingen på er bilder som må komme opp på veggen og mangel på diverse møbler, som en skjenk ved spisebordet og ett vitrineskap til den tomme veggen. De står på handlelisten og jeg har funnet ut hvilke jeg ønsker meg. Godstolene våre er også endelig på plass, som dere ser. Det tok jo sin tid. De har vi ventet på i litt over 8 uker, noe som egentlig skulle ta 6. Men nå er de her, og jeg er fornøyd! Nå ønsker jeg meg ett stort rundt teppe under stolene, samt ett lite rundt bord imellom dem. 

Teppe under sofaen har vi også fått nå, det var svært etterlengtet fra min side. Det blir så mye kosligere og lunere når man får inn litt myke tepper å trå på. Spesielt nå som vi enda ikke har varmepumpe, da er det virkelig kaldt på gulvene rundt her! Vi venter også på varmepumpa, den er bestilt. Lyst teppe på gulvet kan bli en utfordring når man har en hund som løper rett inn i stua etter en tur i skog og mark. Her må vi bare bli strenge og lære henne til å ikke gå på teppet. Noe som igjen kan bli en utfordring. Men vi prøver! Så er det jo litt ironisk at jeg har tatt med ett bilde hvor hun faktisk går på teppet, haha.

Nå er det blitt så fint her, og det blir bare enda finere etterhvert som ting faller på plass. Tenk at jeg satt og planla for ett år siden, hva jeg skulle kjøpe og hvordan jeg skulle ha det når jeg fikk mitt eget hus. Og nå har jeg det. Hva synes du om stilen?

12 kommentarer

Siste innlegg