PT-TIMER

Nå blir det saker her! Jeg fikk gjennomgå min første time med personlig trener i dag. 2 x 25 min med personlig trener var inkludert i tilbudet på EVO da jeg meldte meg inn. Så i dag har vi gjennomgått litt forskjellige øvelser som går på teknikk og snakket om mål og tanker fremover. Vi snakket om rutinene mine og hvordan jeg gjennomførte en treningsøkt, noe hun var veldig fornøyd med. Så det likte jeg, at noen kan fortelle meg at det jeg gjør er riktig! I dag hadde jeg og Augusta trent i vel over en time allerede før denne introduksjonstimen, så det ble til sammen en treningsøkt i dag på nærmere 2 timer. Vi har en avtale sammen med personlig trener på torsdag, hvor vi da skal ta en hel treningsøkt sammen som en vanlig PT-time. Kjenner jeg allerede er klar, men i morgen må vi ta oss en dags pause. Vi er så motiverte begge to at det nesten kan bli for mye! Hvile for kroppen er minst like viktig. Det ser ikke ut til at minimum 3 dager i uken med trening skal bli noe vanskelig for oss å klare. Vi har allerede gjennomført dag 2 i dag liksom! Og uken er så vidt begynt. 

Og ja, vi fikk med oss en fin liten treningsdagbok hvor vi kan føre opp treningen, mål og resultater etter hvert. Det blir jo kjekt! I tillegg finnes det litt inspirasjon i matveien, og det er jo der jeg sliter mest – kostholdet. Fint med en liten dagbok, da slipper jeg alle de små notatlappene som ligger hjemme og bare blir til rot. Tror medlemsskapet mitt på EVO blir en av de bedre investeringene jeg har gjort de siste månedene! Nå kan jeg ikke vente med å se resultater, og jeg skal jobbe hardt for å oppnå dem. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg