KARAMELLKAKE

I dag var jeg faktisk i gang med å bake ei kake til mamma klokken halv 9 på morgenen. Jeg våknet av at sola skinte inn vinduet, så jeg vurderte å bare legge meg nedpå igjen og sovne. Istedenfor stod jeg opp og satte igang med bakingen! Mamma hadde bursdag i går, så i dag blir det en liten feiring med family. Og da må man ha kake!

Det er nå herlig også, å vite at man er tidlig oppe og får gjort ting unna i en fei. Nå skjedde denne bakingen ganske spontant også, og da er det enda kjekkere syntes jeg. Jeg bakte den kaka jeg så og si alltid baker, for den vet jeg blir perfekt hver gang! Nemlig karamellkake! Hvordan jeg vet at den blir perfekt hver gang? Som dere vet så er ikke jeg den flinkeste på kjøkkenet, meeen jeg blir bedre og bedre for hver dag! Så om jeg klarer å lage den, betyr det at det er en veldig enkel kake å lage. Enkel, men kjempegod! Og så er det nesten bare den kaken jeg kan lage. Jeg vet ikke, har nesten ikke bakt noen andre kaker. Flaut å si det. I desember skal det bli mye baking, da skal jeg heller utfordre meg selv mer. Kanskje jeg har ett nytt nyttårsforsett her?

 Jeg har faktisk delt karamellkake-oppskriften med dere her på bloggen før, så hvis dere trykker på denne linken kommer dere rett til oppskrift og fremgangsmåte. 

Nam ♥ ♥ ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg