GRATULERER MED DAGEN, MAMMA

I dag har verdens beste mamma bursdag! Nemlig miin mamma!

Jeg kan nesten ikke tro at mamma fyller 46 år i dag. Hun ser ikke en dag eldre ut enn..tja, 37? Jeg får stadig høre at jeg ligner mer og mer på mamma. Det har jo bare en forklaring. Jeg ser eldre og eldre ut, mens mamma ser bare yngre og yngre ut. Å bli sammenlignet med mamma er noe jeg nærmest er oppvokst med i det daglige. Mamma er ett kjent fjes for mange her i byen, og når dem ser meg er det ikke så veldig vanskelig å se hvem jeg er datter til, enten det er kjentsfolk eller fremmede for meg. Jeg er til og med tatt for å være søsteren til mamma. Og på den tiden gikk jeg på ungdomsskolen! Ja, den episoden lar ikke mamma meg glemme så lett nei. 

Vi har opplevd mye opp gjennom årene. Både på godt og vondt. Mest godt selvfølgelig. Selv om jeg vil nevne at jeg var ikke akkurat den letteste tenåringen å ha med å gjøre, og jeg har dårlig samvittighet ovenfor mamma fra den tiden. Såklart, det er mange år siden nå og tenårene er virkelig en test for barn og foreldre. Det tror jeg gjelder de fleste av oss. Jeg satte virkelig mamma på prøve på den tiden, men hun gav seg aldri. Og det beviser nok hvor sterkt båndet mellom mor og datter kan være. Men det er ikke noe jeg skal gå noe innpå nå, jeg ville bare si at mamma er en av de sterkeste menneskene jeg vet om. Jeg har hatt en veldig god barndom nettopp på grunn av foreldrene mine og alle mulighetene jeg har fått oppleve!

Ser dere? Ikke en dag over 37!

GRATULERER MED DAGEN MAMMA ♥ ♥ ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg