ER IKKE DET DEG?

For litt siden fikk jeg en melding på snap jeg IKKE var forberedt på. 

Vedkommende hadde sendt ett bilde av noe som så ut som en facebook profil, med bilde av meg som profilbilde. Ett gammelt bilde, så jeg er noe overrasket over at han i det hele tatt så at det var meg, med snapfilter og det hele! “Er ikke det deg?” Ja. Men nei? Det er meg ja, men jeg heter ikke “Jasmien” sist jeg sjekka. Først fikk jeg litt sjokk og bare satt og tenkte “whaaat”? Så begynte jeg bare å le. I tillegg hadde de lagt ut en status hvor det stod “mitt hjerte banker sterkere nå”. Ja, for det er noe jeg kunne skrevet helt ut av det blå. Nei, fake profil. Slett slett slett. Dette har faktisk aldri hendt meg før!  Det ble heldigvis rapportert både av meg selv og personen som oppdaga dette, så nå er profilen slettet (tusen takk facebook for god service!). Men det var en litt ekkel opplevelse. Hjertet mitt slo faktisk noen slag sterkere akkurat da. På samme måte ei venninne skriver “men du”?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg