DAG 3 GJENNOMFØRT

Det er lenge siden jeg har sovet så godt at jeg våkner av meg selv fordi jeg har en følelse av at jeg har sovet hele dagen. Jeg våknet klokken 11 i dag, og det betyr at jeg har sovet i 12 timer. Men gud så herlig! Etter at jeg ble “voksen” har jeg ikke lenger noe behov for å sitte oppe til langt på natt. Jeg legger meg like gjerne i 21-22 tiden, og våkner ofte en plass mellom kl.7-9 tiden. 

Nå er jeg akkurat kommet hjem fra en treningsøkt. Dette er fortsatt første uken med trening etter jeg meldte meg inn i EVO, og den har gått over all forventning. Jeg klarer å pushe meg mye mer, og kondisen har forbedret seg noen hakk. Jeg er så motivert for å gå all in! Siste treningsdagen for denne uken var i dag, da har jeg trent 3 dager som da var målet. I helgen blir det en pause, for kjenner at det har kroppen virkelig bruk for nå.

Når man er så godt i gang med trening er det viktig å spise riktig! Kostholdet har alltid satt meg på prøve og jeg har som mål å bli flinkere når det kommer til sunn mat og det å vite hva jeg får i meg og hvor mye. Frokost er jo det enkleste måltidet. Bare noen grove baguetter, egg og skinke, noe salat og vips! Middag blir en annen sak. Jeg vet ikke, har noen av dere noen forslag til en god og sunn fredagsmiddag?

Her har det faktisk snødd i dag. Nå regner det. Det ser ut til at jeg ikke skal gjøre så mye mer enn å krype under teppe og se på noe serie i dag. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg