PÅ TIDE MED NOE NYTT + INNKJØP

Etter å ha vært medlem i Enjoy Treningsenter i flere år, var det på tide å gi slipp og gå videre. Uff, det hørtes waaaayyy dramatisk ut. 

I august sa jeg opp medlemsskapet mitt på treningsenteret, fordi jeg rett og slett aldri hadde tid til å trene. Det ble rett og slett ikke prioritert! Dermed betalte jeg på ett medlemsskap jeg aldri brukte, og det kan man kalle bortkastede penger. Ikke misforstå, senteret var helt topp og jeg trivdes veldig godt der! Men det hjelper ikke når prisen ikke lenger står til lommeboka. Nå har jeg vært uten treningsenter i 4 mnd og det har vært helt greit. Motivasjonen for trening har ikke vært til stede anyway, så det er ikke noe som har påvirket hverdagen min. Om man ser vekk ifra de sparte pengene. 

Nå begynner jeg å lengte etter en god og rutinert hverdag med trening igjen, så derfor brukte jeg dagen i dag sammen med Augusta for å sjekke ut ett treningsenter; EVO. Det så ut som ett ordentlig fint senter, og ikke minst har de en veldig fin månedspris. Det beste med dette synes jeg, er at de ikke har bindingstid! Så når sommeren kommer og vi ikke føler for å svette så mye på tredemølla men heller vil bruke dagen ute, ja da kan vi fryse medlemsskapet vårt de månedene, gratis. Genialt! 

Selvfølgelig var vi også innom kjøpesenteret for å shoppe inn litt motivasjon. Jeg kjøpte meg to nye treningstights fra h&m, en topp og en sportsbh. Augusta kjøpte faktisk det samme av det vinrøde settet, så nå kan alle se hvem som trener med hvem! I morgen tidlig skal vi ha oss en prøvetime, så det blir spennende å sjekke hvordan det står til med kondisen! H&M er blitt såå mye bedre når det kommer til stilige treningsklær! Den grå har jeg siklet på i lang tid, og begge tightsene sitter som ett skudd. Det samme med toppen og bh’en! 

Kira skjønte ikke poenget med å bare ta bilder av noen klær, så hun stilte seg likegreit foran kamera hun også. Det er så morsomt, hver gang hun ser jeg finner frem kamera så stiller hun seg fint opp i posisjon! Og det er noe jeg ikke har lært henne opp til, dette har hun funnet ut av selv. Men det er veldig greit da, å ha en så fotogen hund som trives så godt foran kamera! Det finnes jo de hunder hvor det er helt umulig å få fine bilder av, da de ikke har tålmodighet nok. Lucky me!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg