REDUSERT MORGENTUR

God søndag alla i hopa. Det er en typisk “dagen derpå” søndag for meg i dag, det betyr jeg er litt type redusert i dag. I går var jeg ute og feiret bursdagen til bestevenninnen min Lisa. Jeg hadde bestemt meg før jeg gikk ut at jeg ikke skulle drikke så mye, men det ble mer enn planlagt for å si det sånn. Slik kan det gå når man har det kjekt! Nå er ikke jeg blant dem som blir dårlige dagen etter heller. Jeg er heller dem som kan gå lange fjellturer og vaske hele huset klokken 8 på morgenen. Men såklart, litt redusert kjenner man seg. 

Fikk tatt mange fine bilder av min lille Kira på turen vi hadde i dag. Det var så nydelig vær denne morgenen, helt frem til regnet kom – selvfølgelig, så måtte benytte sjansen på å ta med kamera og knipse noen fine høstbilder. Kira stiller alltid opp med en gang hun ser jeg gjør meg klar for å ta bilder. 

Bildet nedenfor ble ikke helt som planlagt. Kira bare vandret avgårde og plutselig gikk kamera av. Jeg fikk ikke fokusert ordentlig, så øynene mine ble seende helt merkelige ut. Likevel syntes jeg bilde i sin helhet ble fint, så valgte da å ta det med. Herlighet, det er jo så gale. Jeg sensurerte øynene mine med stjerner!?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg