BILDER FRA BIL-SHOOTEN

Ey, jeg hadde nesten glemt ut å vise dere bilder fra bilshooten jeg og venninnen min hadde for en stund tilbake. Vi tok med kamera og kjørte til parkeringshuset i Haugesund Sentrum, nederste etasje, satte musikken på for riktig stemning og voila; Her er resultatet! Synes bil-bilder generelt er dritkult, og disse “underground”bildene vi endte opp med ble jeg sykt fornøyd med! Venninnen min er helt rå bak kamera, hun legger seg ned på den skitne bakken og legger så og si hele sjela si inn i å få de riktige bildene! Og ikke minst få meg til å se best mulig ut på bildene. DA vet man at man har ei god venninne! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg