EN BEDRE MIDDAG

I dag er det onsdag, (for de som ikke vet det?) og for de som kjenner meg og har lest bloggen min fast vet at denne dagen går til å være støttekontakt! Jeg har vært støttekontakt for samme jenta nå i snart 6 år. Eller er vi begynt på det 7’ende året? Jeg har kommet litt ut av telling. Det er ihvertfall mange år!

Jeg har helt glemt å se på det å være støttekontakt som en jobb, det er mer en fast rutine nå i livet mitt, og det er som å ha en lillesøster, lillesøsteren jeg aldri fikk. I dag tok vi turen innom kjøpesenteret for å shoppe litt julegaver før vi entret Egon for en bedre middag. Vi begge bestilte Kylling BLT Sandwich, noe jeg bestiller hver gang jeg spiser på Egon! Det er ikke gale, å kunne finne på slike ting mens man er “på jobb”. Er det noen av mine lesere som er støttekontakter??

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg