SERIE OG EN SJOKOLADE

Fy så kaldt det er ute nå. Det er til og med kaldt inne i stuen her, så jeg sitter med både tykk genser og teppe for ikke å fryse. Varmepumpen er enda ikke kommet på plass, så frem til nå har vi varme kun fra en liten ovn inne i stuen.

Det var lenge siden Kira hadde fått en skikkelig langtur i skogen, så jeg inviterte med meg bestevenninnen min Tina for en tur rundt Tuastad i dag. Dagen har for det meste gått til tur, ellers har jeg spist en god middag og tatt meg en lang og deilig dusj! Nå er det serie tid og jeg har begynt på en ny serie – igjen; “Under The Dome”. Har du sett den? Foreløpig synes jeg den er spennende og er kommet til episode 4.

Jeg er litt klossete der. Jeg begynner på flere serier på en gang, noe som også hender med bøker- jeg begynner på flere om ganger og klarer ikke fullføre noen av dem. Nå har jeg begynt på “The 100” igjen da ny sesong på Netflix er kommet ut, og “Game Of Thrones” sesong 2 har jeg nettopp kjøpt og klar for å fortsette der hvor jeg slapp. “The 100 klarer jeg ikke helt å følge 100% med på lenger, siden etter sesong 2 syntes jeg det er blitt vel innviklet og komplisert hele serien. Og nå “Under The Dome”. Jeg trodde først det var en film, helt til episode 2 skulle begynne. Episode 1 var så spennende at nå er jeg hekta! 

Ønsker dere alle en fin kveld! Nå skal jeg kose meg under teppe med serie, noe varmt å drikke og kanskje en sjokolade. 

2 kommentarer
    1. Under the Dome..JAAA!!! Rå spennende serie.. Hadde helt glemt hvor spennende den var, så nå fikk du meg til å huske den. TAKK:) Blir å se sesong 2 og 3 fremover nå ja:)
      Ha en smashing dag:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg