VORS & KONSERT

Det var så sykt kjekt i går, jeg hadde det så gøy! Som sagt skulle vi ha vors hjemme med en god gjeng før turen gikk videre til konsert med Plumbo og Staysman. Jeg skal være ærlig og si jeg ble ganske så full i løpet av kvelden. Men det var den type full hvor man bare har det sykt gøy og kan le og smile av alt, bare med en litt redusert balanseevne. Da konserten var over var jeg klar for narch, og det er noe jeg aldri er gira på ellers. Jeg ville rett og slett ikke ta kveld. Så det tar jeg som ett godt tegn! Tror jeg var i seng sånn halv 3 tiden, fordi jeg sovna.

Jeg gikk tom for strøm på konserten, så jeg har lite bilder derifra dessverre. Uansett brukte jeg mest energi på å holde ett plagsomt kvinnfolk unna meg. Hun stod ved siden av meg helt fremme ved scenen, og plagde livet av så og si alle rundt henne. Armen/albuen hennes var mer i siden på meg enn i lufta, og både hun og typen kunne man tro de hadde blitt leid inn for å irritere folk. Heldigvis, karma is a bitch, hørte jeg at noen hadde fått nok av oppførselen hennes og hun fikk smake sin egen medisin for å si det sånn. 

Denne kvelden bestemte jeg meg for at jeg skulle være flink til å ta bilder, siden jeg nesten aldri kan vise noen bilder frem på bloggen når søndagen kommer. Så her kommer litt bilder fra kvelden.

Meg, Augusta og Christine. Trioen♥

Snilleste Tor Inge!

Det kom enda flere folk etter hvert og plutselig var det faktisk ikke nok sitteplasser til alle engang. Men jo lenger ut på kvelden, jo mer mingler folk og det er ikke så mange som sitter i ro i sofaen lenger. 

Morten ;D Alltid ett smil på lur!

Akkurat på dette bildet, eller øyeblikket, ser det ut som han kjefter, hehe! Men neida, han vil bare bade naken.

Bussen til Plumbo!

Fineste Anne Berit♥

Sååå fornøyd var jeg morgenen etter. Med maskara nedforbi øyene og håret til værs, våknet jeg med ett smil og null fudleangst! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg