BRUN OG IKKE SÅ BLID

NB! Warning Warning! Lettkledde bikinibilder lenger nede. 

PS! Det er egentlig undertøy. 

I helgen kjører brun og blid gratis soling i forbindelse med at vi nå går i mot vintertid med lite sol og lite produksjon av vitamin D. Selvfølgelig benyttet jeg meg av muligheten til gratis sol! Det er ikke ofte jeg tar sol, men av og til er det deilig å unne seg noen minutter i varmen og bare drømme om syden og paraplydrinker. Spesielt på denne tiden av året når det som oftest er surt og vått. Drømmen skulle bli kortvarig. 

Etter at jeg hadde vasket solsengen, smurt meg inn med grisete olje, slengt solbrillene på og lagt meg til rette i kjent sydenstil var jeg klar for 20 minutter med gratis sol og varme. Det var da rart, appen responderer ikke. Etter å ha ventet en stund på at appen skulle virke slengte jeg klærne på for å lete etter nett utenfor. Haha, “lete etter nett”. Komme da nettet, pus pus. Kom da. 

Anyway, jeg møter resepsjonisten utenfor igjen og hun ser på meg som om hun lurer på hvem søren jeg er og hva jeg gjør her. “Du får ikke solt deg her i dag altså, nettet er nede”. Nei, du kødder!? Det kunne du jo fortalt meg da du så meg komme inn for søren. Hun som jobbet der var forresten ganske brun, men ikke så blid. Høhø. 

Dette burde jeg egentlig ha regnet med. Brun og Blid serveren er selvfølgelig nede på grunn av stor pågang. Det vil si at hverken du eller jeg får nok gratis sol i dag nei. Jeg hadde planlagt denne lille utflukten til solsenteret flere dager i forveien. Jeg skulle gå tidlig for å slippe kø, men tydeligvis var jeg ikke alene om å tenke på det. Flere sure kunder stod der med mobilen i hånda og klagde på dårlig service og tiden de aldri får igjen. Jeg synes jo selv det var skikkelig surt. Nå har jeg kjørt rundt på to solsentre her i Haugesund bare for å møte ett helt tomt lokale og brukt mye tid og energi når jeg heller kunne gått på butikken og handlet alkohol og strømpebukse til i kveld! Har sjekket facebooksiden til Brun og Blid for å se om de tar opp problemet. Skal si de får så hatten passer i kommentarfeltet av sinte kunder som føler seg lurt. Det er bare å finne frem popcorn! Jeg for min del tar en “pose” der jeg ligger halvnaken, full i olje, uten sol…

3 kommentarer
    1. Superfin blogg du har:) Kan du komme med noen tips på hvor du kjøper bher, jeg er 16 år og har veldig store pupper. Sliter mye med ryggen for jeg har ikke bher som gir den støtten jeg trenger. Håper på svar:)

    2. Eline: Hei, og tusen takk for fin kommentar 🙂 Ja, det kan jeg såklart! Jeg kan skrive ett eget innlegg om det siden det er flere som har spurt meg om det samme 🙂 Kommer i løpet av i dag eller morgen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg