TIDLIG UTE

I år SKAL jeg være tidlig ute med julegaver. I år SKAL jeg klare det! Jeg sier det alltid hvert år, men hvert år skjer det samme. Jeg er flink i starten, og kjøper gjerne litt og litt til alle. Men det er en dårlig strategi, for det ender bare opp med at man til slutt ikke vet hva og hvor mye man har kjøpt til hver enkel. Og så angrer jeg på noen kjøp, leverer tilbake og styrer på. Nei, i år må jeg ha en bedre ordning på hvordan jeg skal gjøre julehandelen. 

I dag har jeg tatt med støttekontakt-brukeren min på litt juleshopping. Vi har for det første kjøpt inn litt julepapir og pynt til julegavene. Vi to er ganske like der. Vi liker begge å lage dekorative julegaver til å legge under juletreet. Så litt pynt og dill må til! Og så er det en del bursdager nå i november og desember. Jeg kjøpte ikke så veldig mye, men fikk unnagjort en julepresang. Og fikk gjort meg opp noen ideer til hva jeg kan kjøpe til folk. Så nå er jeg ihvertfall i gang! Når det gjelder innpakning tenkte jeg å gå for hvitt og gull i år 🙂

Det er jo faktisk ett lite, godt tips til dere. Om dere er av samme sorten som meg, som blir lett stresset og drøyer ofte ting til siste liten. Kjøp inn litt småting allerede nå som du vet du får bruk for når det nærmer seg juletid. Julepapir, sløyfer, bånd og til-og-fra lapper er jo noe de fleste trenger i hus på denne tiden av året. Da har du alt klart til du skal sette i gang og pakke inn alle gavene! Og vipps, så er du ferdig og kan kose deg resten av tiden mens alle andre haster rundt på den mest travle tiden av året. 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg