ØNSK MEG LYKKE TIL

God morgen! 

Klokken nærmer seg bryllup, og jeg sitter klar som ett egg! Dette er noe jeg aldri har gjort før, og det er jo en litt uvanlig situasjon. Jeg skal være bryllupsfotograf i ett bryllup, bryllupet til søsteren til venninnen min, som jeg ikke har møtt engang. Jeg er faktisk hyret til ett fotografoppdrag som en ekte fotograf! Mulig det går litt over hodet på meg, for jeg er sykt glad for at jeg fikk denne muligheten, samtidig som jeg er nervøs til tusen. 

Jeg tror nok jeg har forberedt meg godt. Jeg kikket litt på nettet i går etter bryllup og brudebilder for å få litt inspirasjon. I tillegg har jeg kjøpt en egen minnebrikke for denne anledningen, som jeg skal gi videre til brudeparet etter at jeg er ferdig med bildene. Og jeg har forhåpentligvis tatt på meg noe som er egnet til å gå i bryllup, som viser at jeg er her som en fotograf på oppdrag, men samtidig en gjest. Jeg er nemlig blitt invitert til å spise sammen med dem under maten, så antrekket måtte bli en lett blanding mellom det formelle og ett mer avslappet antrekk for å stå i smidige posisjoner for å ta de perfekte bildene!

Wow, klokken nærmer seg. Ønsk meg lykke til da! Dette kommer til å gå så bra. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg