TRAVEL HØST

Heisann! Denne uken føler jeg liksom er full av… ja, jeg vet ikke. Endringer? Planer? Oppdrag? Mye som skjer ihvertfall. Altså, for det første har jeg og venninnen min tatt opp syklingen igjen. Vi var jo så flinke en periode, men så datt det litt av. Nå er vi i gang igjen, og gjett om det var tungt! Men utrolig deilig å komme i gang igjen. Vi begynte på tirsdag og syklet også i dag før klokka var blitt 10:00! Herfra går det jo bare bedre og bedre for hver gang! Etter at jeg meldte meg ut av treningssenteret har jeg vært veldig sløv med treningen. Men så skal det jo sies at jeg har hatt litt av hvert å styre på med i mellomtiden også da. 

For det andre så holder vi på med litt ommøblering i huset. Ja, nå har vi ikke bodd her så veldig lenge, og allerede nå ommøblerer vi liksom. Men vi venter på to godstoler med krakker som vi skal ha i stua. Og for at det skal bli finest mulig, så må vi da flytte på litt ting og tang. Kommer eget innlegg om dette når vi har fått stolene på plass. Forhåpentligvis i neste uke! Jeg merker at jo mer jeg får inn i huset, jo mer vil jeg ha. Så snart vi har fått stolene på plass så kommer vi til å trenge ett lite bord som kan stå mellom disse stolene. Så må vi ha ett teppe av ett eller annet slag, slik at det blir en lunere tilværelse i rommet. Så ønsker jeg meg så sårt ett vitrineskap. Eller latrineskap som jeg pleide å si! *F-L-A-U-T*. Og en skjenk! Alle hus må ha en skjenk. IKEA next?

For det tredje skal jeg gjøre noe på lørdag som jeg aldri har gjort før! Og jeg vet jeg ikke trenger å være det, men jeg er drit nervøs! Denne uken har tankene vært mye på dette, og det er litt forberedelser jeg må gjøre før lørdag inntreffer. Hva det er skal jeg fortelle litt mer om senere. Det blir nok både kjekt og litt skummelt. Men mest kjekt! På kvelden skal jeg i bursdagsfest, enten den ene eller den andre. Jeg er blitt invitert til to bursdagsfester, og jeg vil jo ikke gå glipp av noen av dem. Så kanskje jeg stikker innom begge i løpet av kvelden, vi får se. 

Snart er det også jul og jeg kom i gang med planleggingen denne uken av julepresanger, julehandel og arrangementer jeg vil holde for venner og familie. Jeg skriver faktisk ned slike notater, da holder jeg mye bedre styr på hva jeg skal kjøpe til hvem, hva jeg mangler, hva jeg trenger osv.

Så ja, man kan si at livet mitt farer forbi og jeg klarer så vidt å henge med. Kontoret mitt nede begynner også å bli klart, bare litt listing og styr igjen så kan jeg flytte kontorsakene mine ned. Hadde håpet på å få gjort dette denne uken, men vet ikke om timeplanen min har så mange ledige timer igjen til det. Og ja, må jo ikke glemme halloween! Jeg vet endelig hva jeg vil kle meg ut som, så jeg satt og bestilte kostymet mitt i går. Håper og krysser fingrene for at kostymet mitt rekker frem innen slutten av måneden. 

Så ja, det skjer litt forskjellig i løpet av denne uken. Travelt, travelt, travelt. Men så elsker jeg travle dager og fullstappet timeplan. Det er slik jeg foretrekker å leve livet, alltid ha noe å gjøre. Men oppi alt dette klarer jeg heldigvis å nyte dagene som går. Jeg rakk å ta noen bilder i dag før jeg gikk på jobb. Så koselig med høst, så mange fine farger! Nå kan jeg endelig kle meg i luer og skjerf ♥ Er ikke luen min bare såå søt ♥ (fra ebay).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg