RETT INN I FJELLVEGGEN

God morgen!

Til tross for at jeg hadde en liten ulykke i går, klarte jeg å sovne med en gang jeg la hodet på puta. Jeg og venninnen min red på tur veldig sent i går, og da rir vi på en sti nede ved vannet som er veldig svingete og uoversiktlig. Anyway, det er spesielt en sving jeg alltid har tenkt at “en dag går denne svingen til helvette”. I går var den dagen. Hesten ble ivrig, og før jeg skjønte hva som skjedde la hun seg i innersvingen i full galopp.

Resultatet? Kneet mitt ble klemt mellom hesten og fjellveggen i fart, og det endte da med ett forslått kne, skrubbsår, en revnet regnbukse og ett hull i ridebuksa. Jeg klarer heller ikke såvidt å bøye foten, så jeg går nå rundt her hjemme som en stiv tredukke. Det første jeg tenkte etter det skjedde var om kneet mitt var knust!! Men så gale virker det ikke ut som nå. Har selvfølgelig ikke vært hos legen, noe jeg kanskje burde. Jeg kan jo gå på den? Lar det gå ett par dager for å se om det blir bedre. Det er ihvertfall ikke lenge til jeg er oppi salen igjen! Det er slike ting man nesten må regne med om man skal drive med hest. Det er ikke noe lett-sport dette som mange mener!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg