HALLOWEEN INSPO

Jeg snakker alltid om at jeg skal være tidlig ute med ting, men ender som oftest med å være ute i siste liten. Men i år skal jeg klare å planlegge bedre, både når det gjelder jul og julegaver, bursdag og fest, og halloween. Det er disse tre tingene jeg ser frem til resten av året. Først halloween. 

Jeg elsker halloween! Jeg elsker å kle meg ut, jeg elsker å lage i stand til temafester og jeg elsker å kle meg ut! Har jeg allerede nevnt det? I år er jeg så usikker på hva jeg vil kle meg ut som. Som nevnt tidligere var planen min å være lille rødhette, men kjolen jeg bestilte var bare en stor skuffelse. Ikke i nærheten av hva bildet i annonsen viste. Kjolen bestilte jeg fra ebay foressten, ikke anbefalt å kjøpe kostymer fra ebay… Om noen har en link til en god selger på ebay innen kostymer må dere bare hyle ut altså! Jeg kikker litt på nettet etter norske nettbutikker som har noe lignende, men de norske prisene er bare til å få hakeslepp av. 1000 spenn for ett enkelt kostyme!? Og da tenker jeg, hva er det som gjør at kostymer er så mye dyrere enn vanlige klær? Jeg så ett helt enkelt sykepleierkostyme med en kort kjole og en liten hatt til kr.998,- ! Skal ikke få ha det gøy liksom. 

Jeg har gjort meg opp noen tanker om hva jeg skal være, jeg må bare finne rett kostyme til rett pris. Ellers setter jeg nok sammen noe jeg har liggende hjemme. Her er hvertfall litt inspo jeg bruker på å finne rett look for mitt kostyme. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg