PHOTOSHOOT FOR BILENTUSIASTER

For noen år tilbake fantes det ett ordentlig bilmiljø her i Haugesund. Streetmeet førte bilentusiaster og interesserte sammen for å dele samme hobby, nemlig bil. I tillegg var det sosialt og hyggelig. Men slik er det ikke nå lenger, ikke i samme grad. Vi møttes på parkeringsplasser og parkeringshus, og på det aller aller meste var vi bortimot hundre biler! Vi kjørte rundt i byen for å vise folk at det fantes ett bilmiljø i byen med engasjerte ungdommer med sunne hobbyer. 

Helt siden jeg fylte 18 har jeg deltatt i rånemiljøet. Jeg var ute til langt på kveld, hang på ekspressen, spiste kebab, kjørte rundt på festglade venner, hørte på høy musikk, kjørte rundt og bare tullet. Kjørte selvfølgelig i en shabby rånevogn, en hjemmelakkert rosa og svart mitsubishi carisma, med terninger og wunderbaum i vinduet. Det er selvfølgelig noen år siden nå. 

Men over til poenget. Jeg nevnte så vidt i går at jeg og ei venninne hadde planer for lørdags kveld. Vi har lyst til å arrangere en liten photoshoot for bil-interesserte som har en bil de vil vise frem. Vi har allerede funnet location, og vil stille med kamera, engasjement og ideer! Planen er å samle flest mulig folk som vil ha bilder av bilen sin. Men om det ikke kommer noen? Javel. Da lager vi bare vår egen photoshoot! Bilder blir det uansett!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg