KEEP IT FRESH

God morgen!

I skrivende stund sitter jeg og koser meg med frokost. Jeg har faktisk nettopp stått opp og klokken er snart halv 12. Jeg følte for å sove litt frempå i dag da jeg i går kveld begynte å føle at formen ikke var helt på topp. 

Uansett, jeg tenkte jeg skulle gi dere ett lite tips denne morgenen! Jeg var på obs i går og storhandlet mat for uka, slik jeg alltid gjør på mandager. Der kom jeg over disse matboksene som jeg har sett annonser for på facebook. Jeg har ofte vært nær ved å kjøpe en, men har alltid syntes de var litt dyre. Og så liker jeg ikke å handle slike ting på nett. Men nå har altså obs fått disse på lager, og til en mye rimeligere pris! De har tre forskjellige farger, etter hva jeg så, og jeg gikk selvfølgelig for… ROSA! 

Disse boksene er jo bare helt geniale. Boksen har flere rom, eller flere små bokser da, innvendig. Her kan du lagre pålegg som er tatt ut av sine originale pakninger, som da holder seg mye lenger enn om de hadde ligget upakket i kjøleskapet. Pluss, det ser jo så mye ryddigere ut med en boks som oppbevarer alt av pålegg familien skulle ha. Nå er ikke vi så mange i dette huset som spiser frokost, eller generelt pålegg. Det er bare meg. Så nå får vi se da, om påleggene holder seg bedre i lengre tid! 

Bare se så mye ryddigere og bedre det ser ut i kjøleskapet! 

FØR

ETTER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg