BMW FOR LIFE ♥

Jeg er så full av motivasjon for tiden! Lysten på livet! Jeg klarer ikke sitte hjemme i ro lenger. Jeg må ut og gjøre ting. Jeg fyller dagene mine med aktiviteter og planlegger mange kjekke eventyr jeg har lyst til å gjøre fremover. Det trenger ikke bety å måtte reise til utlandet, eller studere ett nytt språk. Bare det å komme seg ut døra og finne på noe. Noe gøy!

Senest på mandag dro jeg og ei venninne ut på en kjøretur for å ta bilder og bare kose oss på veien. Vi kjørte opp til Haukeli for å finne en perfekt location, noe jeg hadde planlagt i forveien. Der måtte vi bare snu, for sola var ikke å se noen sted og det blåste sidelengs! Men derimot fant vi en perfekt plass på veien hjemover. Så selv om planen om Haukeli ikke fungerte var ikke turen forgjeves, for vi hadde det så gøy med å høre på musikk, snakke jenteprat, spise pølse på shell, og ta bilder at tiden fløy fra oss. Hele dagen gikk til denne turen, og jeg gleder meg bare enda mer til det blir neste tur! 

Hovedsakelig ville jeg ha bilder av bilen, siden jeg hadde stått og vasket og skrubbet den dagen i forveien. Venninnen min er veldig glad i fotografering, så jeg fikk stå modell i tillegg og fikk meg noen fine og kule bilder av meg selv også! Superfornøyd med hvordan bildene ble til slutt, det må jeg bare få lov å si! Og en ting skal jeg bli flinkere til. Vaske bilen oftere! Den herlige følelsen man får av å vite at man kjører rundt i ett skinnende glis er ikke til å ta feil av! 

18 grader i lufta, var som om sommeren aldri forlot oss ♥

8 kommentarer

Siste innlegg