FINESTE BILDE AV MEG SELV

Jeg vil ikke høres for egoistisk og selvopptatt nå.. Men, vil dere høre en hemmelighet? 

Oppi alt dette med å gå ned i vekt, bli den beste av meg selv og motivere meg selv på best mulig og mest effektiv måte. Vet dere hva jeg bruker som motivasjon? Meg selv! Og da ser jeg ofte på dette bildet fra en photoshoot noen år tilbake. Jeg var så livlig, så selvsikker. Dette bilde er det fineste jeg har av meg selv! Jeg synes det er elegant, classy, og en dråpe sexy. For å kunne si det selv.

Det er lenge siden jeg har følt for å stå foran kamera og posere slik som dette. Det er mange grunner og følelser for det, men det skal jeg ikke gå innpå. Jeg vil bare dele ett supert tips til alle som har ett mål om å føle seg bedre. Velg ut ett bilde av deg selv hvor du var lykkelig og selvsikker, og bruk dette som motivasjon til å oppnå den samme følelsen som du hadde når det bildet ble tatt. Det har ihvertfall hjulpet meg, masse!

Credit til fotografen Knut Ivar Skogland

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg