MOTIVASJONS BOOST

God morgen!

Og ja, for en herlig morgen! Mandag er, tro det eller ei, en av de beste dagene i uka. Og i dag ble den ekstra deilig da jeg stilte meg på vekta (slik jeg alltid gjør hver mandag) for å sjekke om jeg gjør noe riktig. Og ja da! Jeg kan krysse av -2 kilo til fra uken før. Jeg er på rett vei, og det synes både på vekten og på kroppen. Jeg er langt ifra der jeg ønsker å være, men å se at det går rette veien, sakte men sikkert, gjør alt jeg trodde var umulig ett øyeblikk mulig igjen. Man får jo en skikkelig boost av motivasjon når man selv kan se en forskjell. For før de synlige forskjellene kommer, så må man komme oss gjennom de usynlige først, om det gav noen mening. Og det kan ta tid. Så dagen min startet med en lett joggetur med hunden og 30 minutt styrketrening hjemme før  frokost. 

Ja, dette er en herlig morgen! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg