SHAKE IT

Nå som jeg er skikkelig i gang med trening og gå ned i vekt, prøver jeg så ofte jeg kan å erstatte minst ett måltid til dagen med en shake eller en proteinbar. Jeg har brukt Womens Best Shake veldig lenge. Eller rettere sagt, jeg har hatt Womens Best Shake i skapet veldig lenge, og tatt meg en shake her og en shake der i over lengre tid.

Nå begynner det å minke veldig på boksen, og med akkurat Womens Best er det ikke bare bare å bestille nytt påfyll. Liten historie: Du skjønner, i shaken er det såkalte ulovlige ingredienser som man ikke får ta med inn i Norge. Men det gjelder bare av og til da! For du skjønner, første gang jeg bestilte fikk jeg melding fra tollvesenet at jeg måtte dokumentere hva som var i pakken til meg. Jeg sendte med dokumenter, , de undersøkte saken, dokumentene ble godkjente, og pakken kom noen dager senere. Så bra da! 

Neste gang jeg skulle bestille igjen, samme produkt som sist altså, var det samme greia. Fikk melding fra tollvesenet, jeg sendte med dokumenter – de samme dokumentene som sist – de undersøkte saken, men denne gang ble de ikke godkjente, og pakken ble sendt i retur. Kjipe greier, men sånn skal det være visst. 

Så for å erstatte Womens Best har jeg nå gått til innkjøp av Whey Strawberry Milkshake. Den smaker fantastisk, jeg lover deg! Frisk jordbærsmak, perfekt som en måltidserstatter. Womens Best smaker også godt, deilig sjokolade. Så hvis du vil gamble med tollvesenet er det jo verdt å prøve.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg