GAME OF THRONES

Endelig er det min tur til å se den populære fantasiserien Game of Thrones! 

Jeg har snakket om det så lenge, helt siden den ene gangen jeg fikk se en episode og jeg var fast bestemt på at jeg skulle begynne å se serien jeg også. Fantasy er min favoritt sjanger og med drager og ulver kan det ikke bli bedre! Siden jeg ikke har HBO eller noe sånt har det bare gått i glemmeboka, helt til jeg var i butikken i dag for å handle mat. Alle sesongene stod linet på hylla. Jeg vurderte å kjøpe alle med en gang, men endte opp med kun sesong 1. Kan ikke bli for ivrig heller! Er det noen av dere som er Game of Thrones fan? 

Føler det nesten er fredag i dag jeg altså. Her ligger jeg slengt på benken, i pyjamas under teppe, med Game of Thrones på tv. Mangler bare tacoen jeg egentlig skulle lage men orker ikke. For lat. Nei, sofaen er veldig god akkurat nå. Og her blir jeg nok liggende i noen timer til. Ha en fin kveld alle sammen ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg