LILLE LØRDAG = VAFLER

Ikke særlig sunn denne uken min, hehe! Satser på en litt mer strukturert uke til neste mandag. Akkurat i dag følte jeg bare for å kose meg og lage akkurat det jeg hadde lyst på. Så i dag, onsdag, lille lørdag, ble det vafler til middag. Skal ha taco litt senere, så vi kan heller kalle det lunsj da. Og ja, jeg jukser. Toro vafler er kjempegode! Og du trenger ikke bruke tid på å lage røren, spesielt ikke når du er skrubbsulten og kjenner du blir litt gretten om du ikke får mat kjapt. Sånn som meg i dag. Whaat? A girl’s gotta eat. 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg