TACO FREDAG

Ante ikke at første uken tilbake på jobb skulle gå så fort! Helg allerede og jeg har fri – igjen. Kan ikke klage på det!

Etter flere uker med hotellmat, grillmat og restaurantmat så gleder jeg meg til å nyte en helt vanlig fredag med helt vanlig taco foran tven. Nå som vi endelig har fått spisebord så spiser vi oftere ved stuebordet nå enn tidligere. Vet det er en litt dum uvane, men det er så mye koseligere å se på Frustrerte Fruer samtidig som vi nyter en god middag og gjerne noe godt i glasset. Cola altså. 

Taco kan være så mangt. Jeg for min del liker min enkel. Ikke noe mais, ikke noe paprika, og i hvertfall ikke noe mais! Nevnte jeg mais? Nei, min taco består av lefse, enkel salat, agurk, kjøttdeig, rømme, revet ost og bittelitt tacosaus. Og så hender jeg strør over med litt tortilla chips. Joo, det er kjempegodt! Dere må prøve det! Hvordan taco liker du best? Hvem andre skal ha taco i dag???

Og ja, Andreas klarte å søle ut osten på gulvet så Kira måtte komme og ordne opp. Flink bisk.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg