TRENINGSRUTINER

Mens flyttingen har pågått, har jeg ikke hatt tid eller styrke til å trene, noe jeg begynner å kjenne på nå. Jeg orker mindre, blir slapp og trøtt og klarer ikke så mye om gangen. Så selv om jeg flyr fram og tilbake i stallen og bruker timer på hesteryggen (som forresten er veldig god trening for hele kroppen!), så blir det ikke det samme som å stå i styrkesalen og løfte vekter og løpe på tredemølla. Derfor var det på tide jeg kom meg på trening igjen! På tide å ta tak i problemet istedenfor å utsette det hele tiden. MRL stod på planen i går, og sammen med Tina gikk dette kjempebra! Kjenner det ikke så mye i kroppen i dag som jeg skulle tro, men så har det sikkert med at jeg har vært ganske aktiv ellers om dagene. Heldigvis har jeg ikke lagt på meg noe særlig nå når jeg ikke har trent. Faktisk har jeg nesten gått ned noen gram, selv om jeg har fråtset i godsaker den siste tiden. Nye treningsrutiner nå hadde kanskje ikke vært feil?

Kan nesten ikke huske sist jeg hadde på meg treningsklær.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg