Klar for nye eventyr

Da var nok en arbeidshelg over. Nå er det lenge til neste gang, siden jeg snart skal ha fire uker ferie. Det skal bli deilig! Får bare håpe på bra vær. Vi har ikke bestilt noen tur i år, siden vi har prioritert tanken på å være hjemme og jobbe med huset. Men vi får se om vi kaster oss ut på en spontan tur til ett eller annet sted. Kan jo ikke bare sitte hjemme i hele fire uker!

Og ja, vi har fortsatt ikke internett i hus, så jeg prøver å bruke hver mulighet jeg har til å oppdatere. Men dere vil nok merke at innleggene kommer litt sånn på “løpende bånd”. Jeg koser meg nå mens jeg blogger, og det har jeg ikke gjort på lenge. Så da må jeg benytte sjansen. Motivasjon er virkelig undervurdert, når man tenker på det. 

Jeg og Augusta hadde egentlig tenkt til å starte denne uken med en langtur med hestene. Vi har allerede ridd fra Aksdal til Håvåshytta, noe som er ganske langt. Tipper det kan være mellom 3-4 mil. På mandag hadde vi tenkt å ri til Djupadalen, som er samme vei, bare enda lenger innover i skogen. Dessverre fikk vi ikke det flotteste været, så vi bestemte oss heller for å utsette den turen. Ri på langtur og ha piknik i skogen er bare ikke noe å gjøre når det regner som fy. Det ble heller en tur på stiene i Aksdal. Nå ser vi bare frem til neste dag med strålende sol, slik at vi kan begi oss ut på nye eventyr!

Snapchat bilder fra i går!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg