JEG ER BLITT HESTEPASSER

Ja, nå kan jeg forklare den merkelige klesstilen min i går. For høye, rutete bukser og lange sokker er vel ikke helt normalt å gå med til daglig. Med mindre du skal tilbringe dagen i stallen. 

Etter jeg solgte hesten min i 2014 av ulike grunner, så har jeg savnet å være tilbake på hesteryggen. Så for noen uker siden kom jeg over ei annonse på finn.no hvor det var ei som så etter hestepasser til hesten sin. Og dette kunne ikke passet bedre for meg! Stallen var like i nærheten av det nye hjemmet mitt, og jeg og hesten kommer så godt overens at jeg nesten føler jeg har kjent henne hele livet. 

Jeg er så takknemlig for at jeg får låne Happy når jeg vil! Vi koser oss masse på tur og rir så og si overalt! Over mark og eng, gjennom skogen, på turstier, gjennom byggefelt. Ingen hinder for oss! Ei venninne er ofte med meg og holder meg med selskap med nordlandshesten Gilbert. 

Vi har mange planer for oss og hestene. Vi har planlagt flere langturer, piknik og photoshoots. Så i sommer kommer jeg nok til å tilbringe mange dager på hesteryggen! ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg