RUTETE BUKSE & LANGE SOKKER

Det er ikke så lett å få blogge når man ikke har internett!

Nå har jeg gått hele dagen og tenkt på at jeg må skaffe meg en måte å kunne blogge på. Akkurat nå for tiden har vi ikke internett i huset, ikke tv heller faktisk. Vi kjøpte huset av en slektning av Andreas, og hun brydde seg ikke noe om nymoderne teknologi, så nå jobber vi på med å grave ned kabler slik at folk kan komme og installere internett for oss. Dette kunne ta opptil 5 uker!? De siste dagene har jeg dratt med pcen bort til den gamle leiligheten mens den fortsatt var ledig, og i går da vi skulle til svigerforeldrene mine for å hente litt diverse ting, dro jeg likegreit med pcen min i samme sleng for å laste opp gårsdagens innlegg.

Så hvis det går litt tid mellom innleggene her, så vet dere hvorfor. Liker dere klesstilen min i dag forresten? Skal fortelle dere i ett seinere innlegg om hvorfor den rutete buksa og de lange sokkene ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg