På rett vei

Som dere ser, så har jeg hatt en liten pause fra alt som heter blogg de siste ukene. Jeg har vært, og er, veldig opptatt for tiden både med det ene og det andre. Huset vårt begynner å bli ferdig, og vi håper på å få flytte inn om ca. 2 ukers tid. Det er en ting. En annen ting er at jeg er veldig fokusert på å gå ned i vekt for tiden. Jeg har virret rundt mellom diettprøvelser og ulike systemer men ingenting funket. Løsningen for meg var rett og slett å legge all sosial media litt til sides og bare fokusere på meg selv. Og nå kan jeg endelig si jeg er på rett vei! Jeg har gått ned 3 kilo siden 24.april og føler meg mer motivert enn noen gang! 

Men det beste med tiden fremover blir å vise dere huset vårt! Helt nyoppusset! Det skal bli så fantastisk, faktisk helt ubeskrivelig. Jeg er så lei av plassen jeg bor på nå. Eller, plassen er fantastisk, med utsikt mot havet og hele pakka. Så det er ikke noe i veien med. Det er heller huset vi bor i. Det er altfor lite! Til og med da jeg bodde her alene var det for lite! Så nå er jeg klar for en forandring. Men jeg kommer til å savne utsikten da..

Og så må jeg bare nevne at det er så kjekt å se at folk er innom bloggen min hver dag, til tross for at jeg ikke har vært særlig aktiv de siste ukene. Det gir jo en slags boost og motivasjon til å komme igang igjen. Takk dere ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg