MOVIE DATE

Jeg kan være en sykt kjedelig person av og til. Spesielt midt i ukedagene. Jeg vil helst bare sitte i sofaen etter jobb, se på serie og bare chille til jeg skal legge meg. Tanken på at jeg skal på jobb i morgen holder meg liksom fast. Jeg må være opplagt og kan ikke være sen i seng. Mhm, kjedelig. 

Meeeen, i går klarte Lisa å lokke meg med på en kino date, utrolig nok. Vi så den nye Fast & Furious og – for – en – film! De sier at film nummer 3 og 4 og 5 og så videre bare blir dårligere og dårligere når det kommer til oppfølgelser. Men Fast er virkelig ett unntak! Anbefales! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg