Nytt ukesmål

Da er det søndag igjen, og jeg skal gi dere en liten oppdatering om hvordan det har gått for treningsmålet mitt. Jeg må dessverre skuffe dere, og skuffe meg selv, for at målet mitt denne uken har gått til helvette. Sorry. Helvette.

Ikke fikk jeg så mye tid til trening, for jeg måtte prioritere å jobbe i huset i stedenfor. Og det er for såvidt en god unnskyldning, men jeg ønsker å bli mer effektiv og kunne gjennomføre alle planene jeg har for den gjeldende dagen. Jeg har gått ned 0.2 kilo denne uken, noe som betyr jeg manglet 0.8 kilo for å klare målet mitt. Og jeg vet jeg kan bedre enn dette her! Men vekten går hele tiden opp og ned med 0.2-0.5 kilo i forskjell. Denne uken har jeg som mål å gå ned 1 kilo igjen, og da skal jeg klare det! Har du troa på meg? Da skal jeg klare det! 

Slik ser treningsplanen min ut for den kommende uka:

Mandag – Time Shape 45.

Tirsdag – 15 min oppvarmning på tredemølle. Time MRL.

Onsdag – Langtur med hunden

Torsdag – Time MRL.

FredagHviledag

Lørdag – Langtur med hunden

SøndagHviledag

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg