We did it

Jeg var skeptisk til om jeg klarte å komme meg på trening i dag, men jaggu klarte jeg det! Motivasjonen var vel helst at Tina ventet på meg, ellers hadde jeg nok ligget i sengen enda. Jeg har langhelg nå, og det er deilig! Har likevel masse jeg må gjøre, så jeg skal prøve å være så effektiv som mulig innen fredag slik at jeg kan slappe av når helgen kommer. 

Vi trente MRL i dag, som går mye på de store muskelgruppene. Kjente jeg fikk tatt meg godt ut, både på styrkedelen og kondisjonsdelen. Så nå kan jeg ha god samvittighet resten av dagen! Litt sol måtte også til, som en belønning. En fin start på en torsdag 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg