Bestilt frisørtime

Endelig! Nå har jeg finally bestilt ny frisørtime til neste uke. Jeg blir ikke enig med meg selv om jeg liker fargen jeg har nå. Siden håret mitt har vokst ganske så mye siden sist jeg farget det, så har jeg nå min naturlige askeblond farge egentlig i det meste av håret mitt. Litt av lengden og tuppene har jeg min gamle blondfarge som av og til ser bra ut, og til andre tider ser mer eller mindre oransje ut. Jeg elsker at jeg har klart å holde meg så lenge uten å farge det på ny, og bare latt håret vokse ut friskt og uskadet! Jeg liker at ombre-fargen har blitt seende så naturlig ut på meg, men så er det kanskje dags for en fornyelse? Jeg får stadig høre av frisører at jeg har så friskt og sterkt hår, så litt farge nå kommer ikke til å skade. Jeg har kikket så mye etter inspirasjon, og endte opp med disse alternativene her fra instagram:


Hva synes du om disse frisyrene? Bildene er lånt fra instagram (kontoer som hairdresserhege og zhaardesignas)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg