Liten oppdatering

Se så fin bloggen min ble nå! Elsker det nye designet, men er ikke helt ferdig helt enda. Forsidebildet er ikke på plass, og jeg jobber fortsatt med å finne skrift fontene jeg vil ha. Litt småting her og der, men til slutt så kommer det nok på plass tenker jeg. Profilbildet forsvinner når det passer seg ser jeg også. 

Dagene mine er som vanlig travle. Jeg valgte å ha en liten bloggpause nå mens vi jobber så mye i det nye huset. Tapeten i stua og kjøkken er på plass nå, og gulvet er påbegynt. På badet er det ikke lenger noe bad. Vi har revet vekk alt inventar, samt veggene er borte. Så om noen kom inn å så på hva vi holdt på med hadde alt virkelig sett håpløst ut. Gleder meg så mye til vi har kommet over det verste og kan faktisk se lys i tunnelen. Og ja, vi har begynt å skru sammen og henge opp kjøkkenet vårt! Og det ser så bra ut. Heia IKEA!

Denne helgen har jeg jobbhelg igjen, og det kjennes..helt greit. Får liksom en avkobling fra det som skjer hjemme. Oppussing er gøy det, men gud hvor mye tid og krefter som tar på, fysisk, men også psykisk. Om man har kjæreste så må man liksom inngå ett kompromiss om at det ikke kommer til å bli så mye kontakt mens dette pågår. Både den ene eller den andre veien. Vi går på jobb og jobber forskjellige tidspunkt, og vi bidrar i huset der vi kan, når vi kan. Ofte ser vi ikke hverandre før langt ut på kvelden, gjerne rett før vi legger oss. Og så er det det samme dagen etter. Det er ikke alt jeg kan gjøre alene eller være med på når det kommer til oppussingen, så jeg slipper litt billigere unna. Jeg fikk hvertfall føle meg nyttig da vi skrudde sammen kjøkken. Der er jeg faktisk en god del bedre til å skru enn kjæresten. For å være ærlig.

Da vet dere litt mer om hvorfor det har vært så stille fra min side for tiden. Gleder meg bare så sykt mye til å bli ferdig med huset og vise dere resultatet. Ha en fin helg da folkens! PS: Jeg elsker dette filteret på snapchat! Hvem vil vel være en hund, når man kan være en TIGER? 🐯

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg