BAKEDAG

Nå som jeg har begynt å pakke ned ting i esker før vi flytter, allerede, så har ikke lysten til å bake, være kreativ eller lage noen ordentlig middag vært til stede. Føler liksom jeg ikke har muligheten til å gjøre noe nå som alt står på hodet og jeg ikke lenger har alt i hus som jeg pleier. Eskene har jeg allerede begynt å sette inn i det nye huset, så her jeg bor nå føles ganske tomt ut for øyeblikket. For å være ærlig er det faktisk en dråpe deprimerende å bo slik jeg bor nå. Esker overalt, halvfullt i skapene, rot overalt, ikke noe system i det hele tatt. Heldigvis er det bare for en liten periode. 

Derfor fikk jeg litt utfordring når jeg bestemte meg for å bake med støttekontakt-brukeren min i går. Greit nok, jeg mangler en god del kjøkkenutstyr (og plass) for tiden, men tenkte at det ikke skulle stå i veien for at vi kunne lage noe godt på kjøkkenet for det. Vi endte opp med å bake noen herlige cookies med sjokoladebiter, og krydderkake i langpanne. Det var første gang jeg bakte krydderkake, og den ble bare helt fantastisk! Om jeg får si det selv. Oppskriftene finner du HER (cookies) og HER (krydderkake) ♥ ♥ ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg