Det finnes bare oss

Trenger egentlig ikke snakke så mye om hva jeg vil få frem med dette innlegget, det holder bare å se videoen som jeg har lagt ved nedenfor her. I hele mitt liv har jeg alltid vært en meget følsom person. Det skal så lite til før noe treffer meg i hjertet. Og dette budskapet traff meg midt i blinken.
Det finnes ikke “vi” eller “dem”. Det finnes bare “oss”. For når vi først har sortert mennesker under den kategorien vi mener passer dem best, for så å grave litt dypere, så viser det bare at vi er likere enn vi tror.
 
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg