CHEATDAY(S)

Ja, bare se som jeg koste meg i går! Hjemmelaget pizza, chips, sjokolade og smågodt-krokodiller, som forresten er nesten kun det snopet jeg spiser. Elsker krokodiller! Anyway, i dag er det lørdag og jeg kjenner jeg kanskje kommer til å slite litt når det kommer til de dagene jeg har gitt meg selv lov til å cheate med snop og chips og sånn. Jeg har funnet ut at en dag holder ikke for meg. Så da har jeg bestemt at jeg får kose meg skikkelig, altså så mye jeg vil, enten fredag eller lørdag. Så hvis det blir fredag da, som i dette tilfelle, så gir jeg meg selv lov til å kose meg med en god lørdagsmiddag i dag også, men mindre chips og brus. Om jeg hadde klart å holde meg unna kaloribomber i går, ja, så hadde det bare vært en bonus. 

Forresten når vi snakker om brus. Jeg var fæl med å ikke være så høytidelig om når jeg drakk brus. Jeg kunne drikke brus nesten hver dag til middag. Nesten. Nå har jeg holdt meg unna cola alle ukedagene de siste to ukene. Eller brus generelt da, men det er helst bare cola jeg drikker. I dag følte jeg meg skikkelig oppblåst i magen, og jeg er ganske sikker på det kommer av brusen jeg drakk i går! Er det ikke gøy! Hvis jeg føler det slik flere ganger, så kanskje jeg ikke får lyst på brus mer! Jack-pot.


Jeg sitter nå i treningstøyet, klar for en omgang styrketrening. Jeg kjente jeg sleit på torsdag for å si det mildt. Musklene mine har ikke vært vant til å ta så mye i som jeg har gjort den siste uka. Jeg hadde en fridag i går, så får håpe kreftene er tilbake i dag.

Ha en fin lørdag da dere! ♥
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg