Jeg klarer ikke å bestemme meg

Som skrevet i forrige innlegg, så skal vi snart kjøpe hus. Huset står klart til oss, det er bare for oss å ordne med alle papirer og så er det bare å kjøre på! Men vi vil ikke sette i gang med dette før etter vi er kommet hjem fra ferie i februar. Og huset springer ikke akkurat ifra oss.

Vi har mange planer for huset. Først av alt må det pusses opp. Og det er her jeg ikke klarer å bestemme meg! Jeg har det ganske klart i hodet hvordan jeg vil ha det. Når jeg først skal kjøpe meg ett hus, skal det bli perfekt! Slik jeg har drømt om så lenge! Det skal være stil over det hele, alt skal henge sammen med både farger og tekstiler. Så kommer spørsmålet som har tatt over alle tankene mine siden vi fikk bekreftet at huset ble vårt om vi ville ha det: Skal vi ha grått og lyst gulv med lys grå vegger og møbler? Eller skal vi ha beige, lyst gulv med lys beige vegger og lyse møbler? Og da må kjøkkenet være i stil også, siden kjøkken og stue henger sammen. Åpen løsning. Skal kjøkkenet være lyst og hvitt med lyse benkeplater? Eller grått? Kanskje beige eller brunt? Er det dette som kalles for luksusproblem? Som vanlig scroller jeg gjennom pinterest nesten daglig for å få litt inspirasjon. Hva ville dere gått for?

 

 

  
 

 

 

Jeg skal selvfølgelig ha ett kontor, hvor jeg kan jobbe, blogge, lese eller hva enn man gjør på ett kontor. Her hvor vi bor nå har vi ikke hatt nok rom til å innrede kontor hvor jeg kan ha alle mine prosjekter liggende. Derfor har både kjøkken og stue fungert som ett midlertidig kontor, noe som virkelig ikke fungerer i lang tid! Tenk å få til noe ala bildene nedenfor da!? Det perfekte kontor til ei jente!

 

Ja, jeg vet hva jeg vil ha! Jeg må bare klare å bestemme meg for hva jeg vil ha mest Jeg kan ikke få både det ene og det andre. Da ville det sett helt merkelig ut. Jeg gleder meg til å vise dere hele flytte og oppussings-prosessen!

7 kommentarer
    1. Oda Davidsen Nygaard: Ja, jeg er for såvidt enig i det 🙂 Det er bare det at jeg synes beige toner også er så sykt fint <3 Men grått er så mye lettere å tilføre andre farger til når det kommer til interiør og dekor 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg