“På mandag skal jeg begynne”

Og der var helgen over. Tilbake til hverdagen, tilbake til rutinert ukeplan. Jeg har gitt meg selv lov til å kose meg i helgene med litt chips og snop, men jeg må bli flinkere til å holde det nettopp der, helgene. Jeg trenger å jobbe med meg selv når det kommer til å snoke i skapet etter noe godt å sette tennene i. Tidligere har jeg vært altfor fokusert på trening, og for lite fokusert på hva jeg stapper i meg. Så nå har jeg oppdaget mitt første nyttårsforsett: bli sterkere til å stå imot fristelser! 

Mandag betyr ny sjanse, ikke sant? For de fleste av oss hvertfall. Tror mange av oss kjenner seg igjen. “På mandag skal jeg begynne. På mandag skjer det. Vi får vente til mandag.” Min mandag starter med ett måltid fra womens best, så skal jeg avgårde på trening, og når jeg kommer hjem skal jeg ha en liten lunsj bestående av ett grovt rundstykke med banan. Jeg har en del som står på planen i dag, best å komme i gang! Vi snakkes ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg