Kong alkohol tar fri

Hei på dere!

Kan vedde på det er mange som sover nå, men jeg!? Neida, våken jeg så klart! Jeg har alt tatt på meg treningsthightsen og er klar til å dra avgårde på treningssenteret og løpe fra meg litt fett. Dette er altså min første edruelige helg på…ja, lang tid. Og det er utrolig deilig! Og når jeg snakker om edruelig helg, så vil det si uten alkohol hverken fredag, lørdag. Bare sånn at dere ikke tror jeg stuper nedi spritglasset hver fredag og lørdag, hver helg, hver måned! Faktisk, så skal jeg ikke røre alkohol i det hele tatt i januar. Jeg har nemlig inngått en avtale, om at vi ikke skal drikke før vi reiser til Alpene første uken i februar. Og det er jo ett fint mål det. 

Såklart frister det med alkohol når venner drar ut på fest og koser seg, og jeg må sitte hjemme og finne på noe annet for ikke å kjede meg ihjel. Såklart kan jeg joine mannskapet på skuta, men det er jo ikke akkurat det mest spennende når alle de andre kan få seg til å gjøre de merkeligste ting utover kvelden, og så sitter jeg der da og ikke tør røre en muskel for da kommer alle til å se på meg og tenke hvor merkelig jeg er.

Men jeg tror det er utrolig masse man kan finne på i helgene som ikke handler om alkohol! Reise på dagstur til fjellet (når det er vær for det..), ha filmkveld med kjæresten eller venner, spa-kveld med jentene (om de ikke er opptatt med å drikke alkohol), følge med på snapchat på alle de som er på fest og hva de gjør. Nei, nå finner jo ikke jeg på så mye nå i farten, dette er tross alt min første edruelige helg. Jeg er ikke helt med i gamet, okey! Hva gjør dere på fredag og lørdagskvelder når det ikke omhandler fest og alkohol?

Dette skulle egentlig være ett innlegg om trening og hvor flink jeg er, men.. tydligvis ikke. Noen ting kan man bare ikke styre her i livet. Nei, får komme meg avgårde! Tenk hvor mye man får gjort resten av dagen når treningen er overstått før klokka bikker 12! Og ha god samvittighet resten av dagen. Bonus det!

Bilde fra i går altså, jeg trener ikke sånn 🙂

4 kommentarer
    1. Hei! Har prøvd å lagt igjen en kommentar til deg på et innlegg fra 2016, 34 usikker om du ser den? Om du gjør de håper jeg virkelig ikke at du føler at jeg maser! 😀 er bare at jeg trenger litt hjelp til å finne ut hva jeg skal skrive til tollvesenet for at de skal sende pakken min fra womens best! Og siden du hadde erfaringer med det kunne du kanskje delt de med meg? 😀 Setter stor pris på svar<3

    2. Kristianne Farstad Bergseth: Hei! Kan ikke se noen annen kommentar fra deg, så må være noe feil med blogg.no sikkert. Men fikk denne, så kan svare her 🙂

      Jeg bestilte enda en ny pakke fra womens best i november,og det skjedde det samme som sist, jeg fikk en mld fra posten.no om at tollvesenet trengte dokumentasjon på hva pakken min inneholdt. Det jeg gjorde var jeg sendte en mail til dem og forklarte hva jeg hadde kjøpt og i tillegg la jeg ved en screenshot av kvitteringen jeg fikk på mail fra WB. Dette holdt nok til å få pakken min videresendt fra tollageret.

      Bestillingen jeg bestilte i november venter jeg fortsatt på. Eller, delvis. Jeg har fått den ene krukken med pulver, men venter fortsatt på den andre. Jeg gjorde det samme jeg gjorde sist, sendte dokumentasjon på hva det var verdt og beskrev hva som er oppi og at det er godkjent pulver som brukes til vektredusering og muskelbygging. Så vi får vente og se 🙂 Ofte må man ha god tålmodighet, for det kan ta litt tid.

      Håper du fikk svar på det du lurte på! Lykke til 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg