Back in buisness

Kjenner meg litt sløv med bloggingen for tiden, men det er rett og slett fordi desember går så fort og det er nesten slik at jeg ikke klarer å holde følge. Vi har allerede passert 3.søndag i advent og jeg har ikke rukket å tenne det første lyset engang. Alle de DIY prosjektene jeg hadde tenkt å lage er blitt nedprioritert på grunn av julehandel, jobb, og andre viktige ting. Flere som har det slik denne måneden?

Jeg har hvertfall kommet meg inn i treningsrutinene igjen, og da har jeg hvertfall oppnådd noe jeg ville i denne måneden! I dag var jeg første gang på lenge en tur innom treningssenteret. Tungt, men deilig når det er gjort. Jeg følger mitt eget lille program, og for tiden prøver jeg å fokusere mest på kondisjonstrening for å få en liten vektnedgang, før jeg hopper på den tunge delen av styrketrening for å bygge musklene opp igjen etterhvert. 

Slik trener jeg:

Tredemølle forbrenne 150kcal (ca.15 min)

Legpress 12×3 (120 kg)

Pull Down 12×3 (25 kg)

Rygg/korsrygg 12×3 (+5 kg)

Leg Extansions 12×3 (25 kg)

Butt lift 12×2 + 10 sek pump x2

Sit ups 20×4 (vanlig, skrå)

Legger ikke vektene helt vekk da, litt styrke må til for at det skal bli en viss balanse. I tillegg tenkte jeg at jeg skulle begynne med joggeturene ute igjen, siden vi likevel har en så mild vinter for øyeblikket. “Men hvorfor gidder du å begynne med trening nå i juletiden?” Selv om det er jul og det er stort sett pepperkaker, sjokolade og marsipan på bordet, så trenger man ikke glemme rutinene om å holde oss i form. Jeg er hvertfall mer motivert enn jeg har vært på lenge! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg