O’ glitrende tre

Omsider så kom også mitt juletre opp fra esken og står nå så fint i stuehjørnet sitt. Jeg har falskt juletre, noe jeg har hatt de siste årene. Kunne dere se det på bildene? Jeg har ikke plass til ett ekte tre, det er en ting. Det andre er at jeg synes falsk tre er like fint som ekte. Ja ofte finere. Man får ikke lukta med på kjøpet da, men det finnes så mye annet man kan lukte på i jula! Mandariner, marsipan, kakemenn. Jeg er også snart ferdig med julegavene, har kun to igjen! Kira har allerede snust på pakkene under treet. Like nysgjerrig som pappaen sin. Jeg tenkte først at det var litt tidlig å ta opp juletreet idag, men så kom jeg på, jeg var enda tidligere i fjor. 1. desember var det oppe, så nå var det egentlig på tide. Så koselig!

Har dere fått opp juletreet? 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg