Snekker Linda og julenissen

Da har jeg endelig fått tid til å ta ned litt julepynt fra loftet og begynt å pynte litt. Det første som kom på plass var julehuset. Dette hjemmesnekra julehuset har jeg og pappa laget hjemme i garasjen, og jeg synes det nesten ser ut som ett “kjøpehus” man kan få i butikken. Om jeg får si det selv. Mamma og pappa har nemlig ett slikt nissehus likedan hjemme, og har laget en liten landsby med kirke, hest og stall, og hus med smått interiør inni. Det må jeg vise dere en gang. Men først skal dere få se mitt. Jeg måtte jo ha ett jeg også! Planen er å spare opp mer og mer interiør slik at det blir skikkelig koselig. Om noen år har jeg kanskje ett fult innredet nissehus i stua. Noen av figurene er gamle, som jeg har hatt i mange år. Det er litt av sjarmen med julen, alt trenger ikke være dagens standar. Hva synes dere? Har dere noe lignende hjemme blant all julepynten?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg