Min Black Friday

Black Friday er egentlig en dag som provoserer meg litt. Nå har det vært mye på tv og media om hvordan butikkene lurer naive mennesker ved å skru opp prisene rett før ett slikt salg skal til å skje. Vi leste om han som skulle kjøpe en vaskemaskin han hadde sett til prisen 5.995,- På Black Friday skulle det være 25% avslag. Hva var prisen? Jo. 5.996,-. Hvorfor? Fordi butikken hadde skrudd opp prisen under kampanjetilbudet. Og med de 25% ble prisen altså den samme som den hadde vært tidligere. Men så oppdaget jeg jo selv hvor utspekulert det kan være. Ta Weigthless for eksempel. Buksene der var plutselig flere hundre kroner DYRERE enn hva de normalt pleier å være når de har tilbud!

Jeg tenkte først at jeg ikke orket å ta turen innom kjøpesenteret etter jobb, men gjorde det likevel. Og jeg kom ut med 3 fulle poser. Men det jeg har kjøpt har egentlig ingenting med black friday å gjøre. Det herlige Wolf-teppet du ser var på 50%, men det har det nå vært i ei uke. Det samme med sengesettet. Klærne fra Gina Tricot er slike tilbud de alltid har hengende, klær som er på restsalg. Og så den lille lipsticken fra VITA, som ofte har 25% på butikken. Synes Black Friday er oppskrytt. Kanskje det hadde føltes annerledes ut hvis det ikke hadde vært for at butikkene har konstant tilbud. Men uansett så er jeg fornøyd med mine innkjøp ♥ ♥ ♥

Dette Wolf-teppet fra KID er det innkjøpet jeg er mest fornøyd med. Å gud som jeg har siklet etter dette! Endelig tenkte jeg at jeg skulle unne meg dette nå som prisen var så fin. Original pris er 1000,- men med 50% så kostet det det samme som ett hvilket som helst teppe. Elsker det! Og det er selvfølgelig fake. Fake er bra ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg