Orket ikke

Jeg skulle stå opp kl.6 i dag, det gjorde jeg ikke. Drøyde det en liten halv time. Jeg skulle ha tomatsuppe med egg til middag i dag, men jeg hadde ikke det. Det ble taco. Jeg skulle på trening kl.halv 7 men jeg gikk ikke. Orket ikke. Jeg skulle bake sandkaker, men fant ikke den riktige oppskriften. Jeg skulle begynne å ta ned litt julepynt fra loftet, men ble bare sittende i sofaen og gjøre ikkeno. Orket ikke. Det ble en slik dag i dag. 

Nå er jeg så trøtt i trynet, og tenkte jeg skulle legge meg ganske så snart. Men først en episode av “FRIKJENT”. Ser ut som det kan bli sent i seng i dag uansett, så mye reklamer som skal avbryte hele tiden. Black Friday i morgen sier du? Ja, jeg har fått det med meg nå. 

Merkelig så likegyldig man kan føle seg når man er helt tappet for energi. Jeg har så mye å tenke på, ting som skal bli gjort, julepakker som skal handles, jobb som må gjøres, ting som må ryddes, at i dag har jeg ikke fått gjort en dritt. Etter jeg kom hjem fra jobb har jeg bare gått rundt her hjemme og vimset. I morgen, etter jobb, lover jeg meg selv at jeg skal ta en deilig powernap på sofaen! Jeg ender jo alltid opp med å gjøre alt annet. Men nå lover jeg.

Natta! 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg