Fuktig søndagstur

Når alle andre ligger til langt over 12, eller våkner med en skikkelig hangover, så er jeg og Kira ute på en liten søndagstur i skauen. Jeg pakket på henne kløven, snøret fjellskoene og utstyrte meg skikkelig for en fuktig skogstur. Merkelig, men det er så mye kosligere å gå i skogen etter regnet har gitt seg og det henger dråper ned fra granbarene. Hele turen tok ca. to og en halv time, inkludert tid til å ta litt bilder, somle litt og egentlig bare nyte tilværelsen. Kanskje dette blir en ny greie vi gjør hver søndag! 

Nå skal jeg ta meg en god og varm dusj og trekke beina godt oppi sofaen mens Prison Break ruller på tvskjermen. Vi har faktisk begynt på ny med Prison Break og er kommet til sesong 3 nå. Er så sykt spennende, selv om vi har sett den før! Gleder meg sykt til den nye sesongen kommer, da blir det mye Netflix! Snakkes 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg